Die Liegenden (häftad)
Format
Häftad (paperback)
Språk
Tyska
Antal sidor
160
Utgivningsdatum
2016-03-23
Förlag
Diogenes
Översättare
Julika Brandestini
Originalspråk
Italian
Dimensioner
17 x 182 x 114 mm
Vikt
170 g
Komponenter
Br
ISBN
9783257243529

Die Liegenden

Häftad,  Tyska, 2016-03-23
145
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Finns även som
Visa alla 1 format & utgåvor
Eine neue Spezies wächst heran: die Liegenden. Verwundert beobachtet ein Vater seinen 18-jährigen Sohn. Er lebt auf dem Sofa, online verbunden mit aller Welt - außer mit seinem Erzeuger. Sein Vater schaut über den Abgrund zwischen den Generationen und fragt sich: Wer bin ich? Und wer ist der Alien dort drüben?
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Die Liegenden
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 192 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Michele Serra

  • Kleine Feste

    Michele Serra

    Michele Serra beobachtet seine Nachbarn in den Hügeln um Bologna: zum Beispiel einen Mann, der einen atheistischen Ritus an einem Fluss zelebriert. Oder ein zittriges altes Ehepaar bei seiner tÿglichen ?happy hour?. Kleine Feste, die authentisch...