Motsägelser om 11 september : ett öppet brev till USA:s kongress och press (inbunden)
Fler böcker inom
Kqa.6

Motsägelser om 11 september : ett öppet brev till USA:s kongress och press

Inbunden, Svenska, 2008-09-30
Skickas inom 10-15 vardagar.
Fri frakt inom Sverige för privatpersoner.
David Ray Griffin är professor emeritus i religionsfilosofi och teologi vid Claremont School of Theology och Claremont Graduate University. Han har publicerat över 30 böcker, bl a Postmodern Politics for a Planet in Crisis, The New Pearl Harbor och Christian Faith and the Truth Behind 9/11: A Call to Reflection and Action.

"Oavsett vad man tror om vem som är ansvariga för 9/11-attackerna, behövs det åtminstone en noggrann, oberoende och fristående undersökning. I den här boken presenterar Griffin 25 relevanta frågor - motsägelser som kräver ärliga svar."- Jim Hightower, författare till Simma mot strömmen

"David Ray Griffin, som här riktar sig speciellt till medlemmarna i Kongressen och till median, har framlagt de inte sällan otroliga men sanna detaljerna i 25 grundläggande motsägelser i Bushadministrationens rapport om 9/11. Denna bok, som baseras på noggrann forskning men är skriven i en flyhänt och lättläst stil, kullkastar helt uppfattningen att 9/11-kommissionens rapport presenterar en korrekt redogörelse för vad som hände den 11 september. Den visar fullständigt klart behovet av en ny undersökning."
- Bill Christison, f d CIA-tjänsteman
Visa hela texten

Passar bra ihop

1. Motsägelser om 11 september : ett öppet brev till USA:s kongress och press
  2. +
  3. Onämnbar kärlek : att leva som gay i Mellanöstern

De som köpt den här boken har ofta också köpt Onämnbar kärlek : att leva som gay i Mellanöstern av Brian Whitaker (inbunden).

Köp båda 2 för 647 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Bloggat om Motsägelser om 11 september : ett öppet b...