Julie und die Schwarzen Schafe (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
300
Utgivningsdatum
2010-06-01
Förlag
Arena
Dimensioner
36 x 141 x 205 mm
Vikt
528 g
Komponenter
Mit runden Ecken
ISBN
9783401064499

Julie und die Schwarzen Schafe

Schlimmer geht's immer 02

Inbunden,  Tyska, 2010-06-01
178
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Julies Leben ist eine Achterbahnfahrt. Mit ihrer großen Liebe aus Versehen in einem japanischen Sexfilm zu landen diese Peinlichkeit kann sie ja gerade noch ausbügeln. Aber dann ist Ben davon überzeugt, dass Julie die perfekte neue Leadsängerin in seiner Band abgeben würde! Was er nicht ahnt: Seine Freundin kann nicht mal Alle meine Entchen singen. Höchste Zeit also für einen Original-Julie-Plan, garantiert ohne Tücken und Fallstricke. Doch wer Julie kennt, weiß, dass damit die Achterbahnfahrt der Höhe- und Tiefpunkte erst richtig anfängt.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Julie und die Schwarzen Schafe
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 225 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Franca Düwel