Chroniken der Unterwelt 05. City of Lost Souls (häftad)
Format
Häftad (paperback)
Språk
Tyska
Antal sidor
682
Utgivningsdatum
2014-06-17
Förlag
Arena Verlag GmbH
Översättare
Koop Fritz, Franca Heinrich
Komponenter
,
ISBN
9783401505688
Chroniken der Unterwelt 05. City of Lost Souls (häftad)

Chroniken der Unterwelt 05. City of Lost Souls

Häftad Tyska, 2014-06-17
189
  • Skickas inom 3-6 vardagar.
  • Gratis frakt inom Sverige över 159 kr för privatpersoner.
Kaum ist die Dämonin Lilith besiegt, fehlt von Jace, den Clary über alles liebt, jede Spur - auch ihr finsterer Bruder Sebastian ist verschwunden. Doch Jace findet wieder einen Weg zu Clary und enthüllt sein schreckliches Schicksal: Durch Liliths Magie ist er auf immer mit Sebastian und den dunklen Mächten verbunden. Um Jace zu retten, müssen sich auch die Schattenjäger der schwarzen Magie verschreiben. Clary geht dabei den gefährlichsten Weg: Sie möchte Jace's Seele retten. Aber kann sie Jace überhaupt noch trauen?
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Chroniken der Unterwelt 05. City of Lost Souls
  2. +
  3. Die verschwundene Zeit

De som köpt den här boken har ofta också köpt Die verschwundene Zeit av Charlotte Camp (häftad).

Köp båda 2 för 318 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Cassandra Clare