Mein Lotta-Leben 15 Wer den Wal hat (inbunden)
Fler böcker inom
Format
Inbunden (Hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
160
Utgivningsdatum
2019-01-01
Förlag
Arena Verlag GmbH
Dimensioner
20 x 211 x 144 mm
Vikt
295 g
Komponenter
Mit runden Ecken
ISBN
9783401603346

Mein Lotta-Leben 15 Wer den Wal hat

Inbunden,  Tyska, 2019-01-01
166
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Finns även som
Visa alla 1 format & utgåvor
Oh Mann! Eigentlich hatte Lottas Geburtstag ja ziemlich gut angefangen. Ganz feierlich und mit jeder Menge Geschenke. Aber dann ist doch wieder was schiefgegangen. Statt ihres Lieblingshunds Anton haben ihr Mama und Papa eine Sprachreise auf eine englische Insel geschenkt: English & Adventure! Das Programm hört sich irgendwie spannend und wild an, aber was soll Lotta denn alleine auf einer Insel, wo alle nur Englisch reden? Wenn doch nur Cheyenne mitkommen würde ...
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Mein Lotta-Leben 15 Wer den Wal hat
  2. +
  3. Die Wand

De som köpt den här boken har ofta också köpt Die Wand av Marlen Haushofer (häftad).

Köp båda 2 för 341 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Alice Pantermuller