Beschenkt mit den Gaben des Heiligen Geistes (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
236
Utgivningsdatum
2019-03-01
Förlag
SCM R. Brockhaus
Dimensioner
25 x 220 x 144 mm
Vikt
432 g
ISBN
9783417253689

Beschenkt mit den Gaben des Heiligen Geistes

Charismatisches Christsein entdecken

Inbunden,  Tyska, 2019-03-01
127
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Der Heilige Geist - für viele ist er immer noch eine unentdeckte Größe. Wie wirkt er? Wie empfängt man ihn? Welche Gaben sind zu erwarten? Welches Potential bringt er in den Alltag und in die Gemeinde? Wir wirkt er in unsere Gesellschaft hinein? Und welche Rolle spielt in all dem die charismatische Bewegung?Siegfried Großmann liefert zu seinem Lebensthema einen klugen, biblisch fundierten und herausfordernden Wurf.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Beschenkt mit den Gaben des Heiligen Geistes
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 174 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »