Ein Schatten Wie Ein Leopard (häftad)
Fler böcker inom
Format
Häftad (Paperback / softback)
Språk
Tyska
Antal sidor
156
Utgivningsdatum
1999-09-01
Förlag
Deutscher Taschenbuch Verlag GmbH & Co.
Översättare
Elisabeth Epple
Originalspråk
English
Dimensioner
190 x 120 x 15 mm
Vikt
200 g
ISBN
9783423780261

Ein Schatten Wie Ein Leopard

Häftad,  Tyska, 1999-09-01
131
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Ramon Santiago will ein Macho sein. Wenn er sein Messer blitzschhnell zückt, fühlt sich der schmächtige Puertoricaner in den Strassen New Yorks stark. Sein Vater und Harpos Gang sollen stolz auf ihn sein. Doch dann bringt der Überfall auf den alten Maler Glasser seine Wunschträume durcheinander. Ramon beginnt nachzudenken - und entdeckt ganz allein wer er eigentlich ist. Aber damit ist Harpos Gang überhaupt nicht einverstanden...
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Ein Schatten Wie Ein Leopard
  2. +
  3. Harry Potter Und der Stein der Weisen

De som köpt den här boken har ofta också köpt Harry Potter Und der Stein der Weisen av J K Rowling (häftad).

Köp båda 2 för 272 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »