Wie ich Papa die Angst vor Fremden nahm (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
32
Utgivningsdatum
2003-08-01
Förlag
Hanser, Carl
Dimensioner
285 x 205 x 7 mm
Vikt
322 g
ISBN
9783446203310
Wie ich Papa die Angst vor Fremden nahm (inbunden)

Wie ich Papa die Angst vor Fremden nahm

Inbunden Tyska, 2003-08-01
159
  • Skickas inom 3-6 vardagar.
  • Gratis frakt inom Sverige över 199 kr för privatpersoner.
Die kleine Tochter versteht ihren Papa nicht. Der ist nämlich groß und stark und kann fast alles, sogar zaubern, aber vor Fremden hat er trotzdem Angst. Ihre Freundin Banja stammt aus Tansania, was Papa allerdings nicht weiß. Was wäre, wenn sie ihn einfach zu Banjas Geburtstag, zu dem all ihre Verwandten kommen, mitnimmt?
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Wie ich Papa die Angst vor Fremden nahm
  2. +
  3. Alles umsonst

De som köpt den här boken har ofta också köpt Alles umsonst av Walter Kempowski (häftad).

Köp båda 2 för 318 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av författarna