Wie Die Tiere (häftad)
Fler böcker inom
Format
Häftad (Paperback / softback)
Språk
Engelska
Antal sidor
224
Utgivningsdatum
2002-09-01
Förlag
Rowohlt Taschenbuch Verlag GmbH
Dimensioner
190 x 114 x 15 mm
Vikt
184 g
ISBN
9783499233319

Wie Die Tiere

Häftad,  Engelska, 2002-09-01
164
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Der beste Freund des Hundes ist der Pensionist - und das Kleinkind sein natürlicher Feind. Aber müssen militante Mütter die Vierbeiner deshalb gleich mit präparierten Keksen ermorden? Privatdetektiv Brenner zweifelt daran, als er die Fährte des Hundemörders aufnimmt. Doch Mensch und Hund haben in diesem Fall auch etwas gemeinsam, denn plötzlich sterben nicht nur die treuen Vierbeiner.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Wie Die Tiere
  2. +
  3. Hunting Adeline

De som köpt den här boken har ofta också köpt Hunting Adeline av H D Carlton (häftad).

Köp båda 2 för 493 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Wolf Haas