Denken wird überschätzt (häftad)
Format
Häftad (paperback)
Språk
Tyska
Antal sidor
256
Utgivningsdatum
2018-01-12
Upplaga
Neuauflage
Förlag
Ullstein Taschenbuch Verlag
Komponenter
,
ISBN
9783548377261
Denken wird überschätzt (häftad)

Denken wird überschätzt

Warum unser Gehirn die Leere liebt

Häftad Tyska, 2018-01-12
159
  • Skickas inom 3-6 vardagar.
  • Gratis frakt inom Sverige över 159 kr för privatpersoner.
Kaum etwas macht uns mehr Angst als die innere Leere. Doch es gibt auch die produktive, gute Leere. Durch Meditation, Konzentration, Musik oder auch beim Sex können wir diesen Zustand erreichen - unser Gehirn liebt diese Leere, sie macht uns glücklich. Die Bestsellerautoren Niels Birbaumer und Jörg Zittlau zeigen uns, warum das so ist und weshalb Denken eigentlich überschätzt wird.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Denken wird überschätzt
  2. +
  3. Liebe wird überschätzt

De som köpt den här boken har ofta också köpt Liebe wird überschätzt av Valeria Parrella (inbunden).

Köp båda 2 för 358 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av författarna