Bis zur letzten Stunde; Hitlers Sekretarin erzahlt ihr Leben (häftad)
Fler böcker inom
Format
Häftad (Paperback / softback)
Språk
Tyska
Antal sidor
271
Utgivningsdatum
2003-09-01
Förlag
Verlag Ullstein
Dimensioner
185 x 125 x 20 mm
Vikt
260 g
ISBN
9783548603544
Bis zur letzten Stunde; Hitlers Sekretarin erzahlt ihr Leben (häftad)

Bis zur letzten Stunde; Hitlers Sekretarin erzahlt ihr Leben

Hitlers Sekretärin erzählt ihr Leben

(1 röst)
Häftad Tyska, 2003-09-01
139
Skickas inom 5-8 vardagar.
Fri frakt inom Sverige över 159 kr för privatpersoner.
Kan levereras innan jul!
Traudl Junge war 22 und träumte von einer Karriere als Tänzerin ? als sie die »Chance ihres Lebens« bekam: Adolf Hitler bat die junge Sekretärin zum Diktat. Von 1942 bis zu Hitlers Tod war sie stets an seiner Seite, tippte seine Reden, seine Briefe und sogar sein so genanntes »privates« und »politisches« Testament.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Bis zur letzten Stunde; Hitlers Sekretarin erzahlt ihr Leben
  2. +
  3. Meine freie deutsche Jugend

De som köpt den här boken har ofta också köpt Meine freie deutsche Jugend av Barbel Reetz, Claudia Rusch (häftad).

Köp båda 2 för 268 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »