Wie ich zum besten Schlagzeuger der Welt wurde - und warum (häftad)
Format
Häftad (paperback)
Språk
Tyska
Antal sidor
205
Utgivningsdatum
2012-11-01
Förlag
Carlsen
Översättare
Gerda Bean
Originalspråk
English
ISBN
9783551312075
Wie ich zum besten Schlagzeuger der Welt wurde - und warum (häftad)

Wie ich zum besten Schlagzeuger der Welt wurde - und warum

Häftad Tyska, 2012-11-01
95
  • Skickas inom 3-6 vardagar.
  • Gratis frakt inom Sverige över 199 kr för privatpersoner.
Eigentlich schien mir mein Leben immer ganz normal. Ich bin ein rappeldürrer Spinner namens Steven, am Schlagzeug habe ich die lockersten Handgelenke der Schule, schöne Mädchen beachten mich nicht und mein kleiner Bruder Jeff nervt. Aber dann kam der 7. Oktober, als Jeff plötzlich ins Krankenhaus musste und nichts mehr war wie vorher ... Mein großes Schlagzeugsolo auf dem Schulkonzert lass ich mir trotzdem nicht verderben! Wofür habe ich schließlich ein Jahr lang geübt?!
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Wie ich zum besten Schlagzeuger der Welt wurde - und warum
  2. +
  3. Alles umsonst

De som köpt den här boken har ofta också köpt Alles umsonst av Walter Kempowski (häftad).

Köp båda 2 för 254 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Jordan Sonnenblick