Rehabilitationsmglichkeiten bei Beugesehnenverletzungen (häftad)
Fler böcker inom
Format
Häftad (Paperback / softback)
Språk
Engelska
Antal sidor
92
Utgivningsdatum
2011-11-14
Förlag
AV Akademikerverlag
Illustrationer
Illustrations
Dimensioner
229 x 152 x 6 mm
Vikt
145 g
Antal komponenter
1
Komponenter
Paperback
ISBN
9783639385052

Rehabilitationsmglichkeiten bei Beugesehnenverletzungen

Übersicht der Wirksamkeit therapeutischer Maßnahmen

Häftad,  Engelska, 2011-11-14
482
  • Skickas från oss inom 7-10 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Im Zuge meines Physiotherapiestudiums bin ich oft mit Beugesehnenverletzungen der Hand konfrontiert worden. Durch Kollegen mit verschiedenen Ausbildungen lernte ich somit unterschiedliche Wege fr die Rehabilitation. Da ich keine wesentlichen Unterschiede in der Praxis finden konnte, durchsuchte ich die aktuelle Wissenschaft nach Ihrer Meinung. Ein Vergleich von aktuellen Studien sollte mir Klarheit geben, wie man die bestmgliche Funktion wiedererlangen kann.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Rehabilitationsmglichkeiten bei Beugesehnenverletzungen
  2. +
  3. Bad Therapy

De som köpt den här boken har ofta också köpt Bad Therapy av Abigail Shrier (inbunden).

Köp båda 2 för 747 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »