Aufregung auf dem Pferdehof (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
94
Utgivningsdatum
2008-02-01
Förlag
G&G Verlagsges.
ISBN
9783707403954

Aufregung auf dem Pferdehof

Inbunden,  Tyska, 2008-02-01
104
  • Skickas från oss inom 3-6 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Eigentlich wollte Sarah gar nicht mit auf die Klassenfahrt. Doch als sie mit Annibelle Freundschaft schließt, ist das Heimweh plötzlich gar nicht mehr so schlimm.Und da ist ja auch noch David, der immer zur Stelle ist, wenn es brenzlich wird. Gemeinsam retten sie ein Tier in Not und sorgen für jede Menge Aufregung auf dem Pferdehaof.*neue österreichische Schulserie*österreichische Sprache* Bücher, in denen Kinder sich wiederfinden können*mit "frosch"-grüner Glitzerfolie
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Aufregung auf dem Pferdehof
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 151 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »