Die Clans der Wildnis (häftad)
Fler böcker inom
Format
Häftad (Paperback / softback)
Språk
Engelska
Antal sidor
392
Utgivningsdatum
2022-04-19
Förlag
Twentysix
Illustrationer
Black & white illustrations
Dimensioner
203 x 127 x 21 mm
Vikt
386 g
Antal komponenter
1
Komponenter
420:B&W 5 x 8 in or 203 x 127 mm Perfect Bound on White w/Matte Lam
ISBN
9783740705763

Die Clans der Wildnis

Atos

Häftad,  Engelska, 2022-04-19
368
  • Skickas från oss inom 7-10 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Der Gladiator Atos hat keinerlei Erinnerungen an sein altes Leben. Als er jedoch die Arena verlsst und auf die Clans der Wildnis stt, gert er unfreiwillig in Machtkmpfe und Intrigen, whrend seine dstere Vergangenheit ihn einholt. Atos erfhrt Dinge ber sich, die er lieber nicht gewusst htte - aber gleichzeitig wird ihm klar, dass das Schicksal aller Clans auch in seinen Hnden liegt. Gemeinsam mit Amishas Widerstand bereitet er sich auf den letzten und entscheidenden Kampf gegen Morigan vor...
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Die Clans der Wildnis
  2. +
  3. Powerless

De som köpt den här boken har ofta också köpt Powerless av Lauren Roberts (häftad).

Köp båda 2 för 498 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Delia Golz