Wissenschaft und Goldesel: Tragikomödie (inbunden)
Fler böcker inom
Format
Inbunden (Trade Cloth)
Språk
Tyska
Antal sidor
96
Utgivningsdatum
2019-11-01
Upplaga
1
Förlag
Tredition Gmbh
Dimensioner
229 x 152 x 10 mm
Vikt
313 g
Antal komponenter
1
Komponenter
HC runder Rücken kaschiert
ISBN
9783749787821

Wissenschaft und Goldesel: Tragikomödie

Inbunden,  Tyska, 2019-11-01
406
  • Skickas från oss inom 3-6 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Finns även som
Visa alla 1 format & utgåvor
Ein ehrgeiziger Klinikchef bekommt von einer Mitarbeiterin ein computergestütztes Behandlungsmodell angeboten, das eine revolutionäre Neuerung darstellt. Schnell erkennt er die Chancen für sich: den nächsten Karrieresprung und ein ausgezeichnetes Geschäftsmodell. Was er nicht ahnt: Die ihm vorgelegten Ergebnisse sind geschönt. Noch weniger rechnet er damit, dass die Mitarbeiterin, die das Programm entwickelt hat, aber davon nicht profitieren soll, sich rächen wird.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Wissenschaft und Goldesel: Tragikomödie
  2. +
  3. Die Geschichte von Karl-Bertil Jonssons heiligem Abend

De som köpt den här boken har ofta också köpt Die Geschichte von Karl-Bertil Jonssons heilige... av Tage Danielsson (inbunden).

Köp båda 2 för 520 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Martin Mylonas