Der andere Sohn (häftad)
Format
Häftad (paperback)
Språk
Tyska
Antal sidor
544
Utgivningsdatum
2022-02-22
Förlag
HarperCollins
Översättare
Stadler Allenstein, Ursel Max
Dimensioner
41 x 185 x 125 mm
Vikt
452 g
ISBN
9783749903832

Der andere Sohn

Skandinavien-Thriller um den FBI-Agenten John Adderley (Ein Karlstadt-Krimi, Band 1)

Häftad,  Tyska, 2022-02-22
152
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Der FBI-Agent John Adderley wacht mit einer Schussverletzung im Krankenhaus auf. Er war als Informant in ein Drogenkartell eingeschleust worden. Doch seine Scheinidentität wurde aufgedeckt, er muss fliehen. Je weiter, desto besser. Es zieht ihn nach Karlstad, Schweden, seinen Geburtsort. Dort hat ein längst vergessener Cold Case sein Interesse geweckt. Vor zehn Jahren ist in der skandinavischen Idylle eine junge Frau spurlos verschwunden. John Adderley beginnt zu ermitteln. Die schwedischen Kleinstadtpolizisten sind von ihrem amerikanischen Kollegen und seinen ungewöhnlichen Methoden nicht gerade begeistert. Aber schon bald legt John neue Ergebnisse vor, die auf einen Täter in den eigenen Kreisen hindeuten. Und damit stößt er in ein Wespennest.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Der andere Sohn
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 199 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av författarna