Mein kleines Vorleseglück. Es wird alles wieder gut! (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
48
Utgivningsdatum
2021-01-09
Förlag
Ellermann
Illustratör/Fotograf
50 farbige Abbildungen und 50 Illustrationen
Illustrationer
50 farbige Abbildungen und 50 Illustrationen
Dimensioner
10 x 167 x 118 mm
Vikt
109 g
Komponenter
00
ISBN
9783751400091

Mein kleines Vorleseglück. Es wird alles wieder gut!

Inbunden,  Tyska, 2021-01-09
90
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Es ist soooo schön, wenn wir zusammen sind!
Die Welt ist riesengroß und es gibt so viel Neues zu entdecken. Hier ist dein kleiner Vorlese-Wegbegleiter zum Erkennen und Erleben auf jedem Schritt. Wir schließen überraschend Freundschaft mit einem Monster. Wir spielen auch mal Polizei. Oder stehen mutig zu unserer Angst. Zusammensein ist einfach schön. Also - wollen wir lesen? Ja, achte mal drauf: Du, ich und mein kleines Vorleseglück, das bringt "acht" mal mehr Spaß!
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Mein kleines Vorleseglück. Es wird alles wieder gut!
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 137 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av författarna