Der Wundergarten (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
44
Utgivningsdatum
2018-09-01
Förlag
Freies Geistesleben
Översättare
Brigitte Elbe
Illustratör/Fotograf
2 Ausklappseiten
Illustrationer
2 Ausklappseiten
ISBN
9783772528866
Der Wundergarten (inbunden)

Der Wundergarten

Nek Chand baut sein geheimes Reich

Inbunden Tyska, 2018-09-01
199
Skickas inom 3-6 vardagar.
Gratis frakt inom Sverige över 159 kr för privatpersoner.
In seiner Kindheit am Fuße der mächtigen Berge des Himalayahörte Nek Chand von Göttinnen erzählen, von magischenGänsen und geheimnisvollenDschungeln. Das war seinGlück. Denn als seine Familie nach Indien fliehen musste -in die fremde, hochmoderne Stadt Chandigarh -, lebten dieGeschichten in ihm weiter und machten ihn erfindungsreich.Denn all das wollte er vor sich sehen und um sich haben.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Der Wundergarten
  2. +
  3. Lilous Wundergarten

De som köpt den här boken har ofta också köpt Lilous Wundergarten av Sarah Nisse (inbunden).

Köp båda 2 för 348 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Barb Rosenstock