Die Olchis (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
64
Utgivningsdatum
2019-08-19
Förlag
Verlag Friedrich Oetinger GmbH
Illustratör/Fotograf
35 farbige Abbildungen
Illustrationer
35 farbige Abbildungen
Komponenter
.
ISBN
9783789113604
Die Olchis (inbunden)

Die Olchis

Besuch beim faulen König

Inbunden Tyska, 2019-08-19
109
  • Skickas inom 5-8 vardagar.
  • Gratis frakt inom Sverige över 159 kr för privatpersoner.
Kan levereras innan julafton!
Wie schmeichelhaft: Tante Olga in Pampendorf bekommt einen Liebesbrief! Der Olchi-König sucht eine Frau und möchte Olga gerne näher kennenlernen. Die Olchis warnen vor den falschen Versprechungen des Königs, doch Olga reist sofort zu ihm. Schnell zeigt sich, dass der König nur eine Dienerin will. Aber nicht mit Olga! Die dreht den Spieß einfach um. Soll der König doch mal zeigen, was er kann!
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Die Olchis
  2. +
  3. Deutsche Geschichte 2

De som köpt den här boken har ofta också köpt Deutsche Geschichte 2 av Herbert Rosendorfer (inbunden).

Köp båda 2 för 328 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Erhard Dietl