Die Erben der Animox 2. Das Gift des Oktopus (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
288
Utgivningsdatum
2021-08-07
Förlag
Verlag Friedrich Oetinger GmbH
Översättare
Ilse Layer
Originalspråk
English
Dimensioner
31 x 211 x 152 mm
Vikt
492 g
Komponenter
00
ISBN
9783789121043

Die Erben der Animox 2. Das Gift des Oktopus

Die Rache des Oktopus

Inbunden,  Tyska, 2021-08-07
198
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Eine mysteriöse Nachricht von "X" führt Simon Thorn und seine Freunde nach Australien. Dort müssen sie den verschwundenen Raubstein finden, der den Erben der Animox ihre Kräfte nimmt. Doch Simons Bruder Nolan, der sich in der Zwischenzeit dem Imperium angeschlossen hat, versucht mit allen Mitteln, sie aufzuhalten. Kann Simon Thorn die Welt der Animox auch dieses Mal retten und den abtrünnigen Nolan davon überzeugen, ihnen zu helfen?
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Die Erben der Animox 2. Das Gift des Oktopus
  2. +
  3. Und am Ende werden wir frei sein

De som köpt den här boken har ofta också köpt Und am Ende werden wir frei sein av Martha Hall Kelly (häftad).

Köp båda 2 för 364 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Aimée Carter