Heirate nie auf Spiekeroog (häftad)
Format
Häftad (paperback)
Språk
Tyska
Antal sidor
199
Utgivningsdatum
2022-04-01
Förlag
Wagner, Rolf
Dimensioner
18 x 183 x 118 mm
Vikt
190 g
ISBN
9783954752218

Heirate nie auf Spiekeroog

Inselkrimi

Häftad,  Tyska, 2022-04-01
124
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Auf den Wellen vor Spiekeroog schwimmt ein Brautkleid. Dass die Braut verschwunden ist und einen verzweifelten Bräutigam zurücklässt, macht daraus noch keinen Fall für den Inselpolizisten Ahsen. Aber was hat die Frischvermählte bewogen, den Bund der Ehe schon wenige Stunden nach der Trauung wieder zu brechen? Kurios, doch keineswegs besorgniserregend findet es auch Kommissar Mütze, der wieder einmal seinen Urlaub auf der Insel verbringt. Karl-Dieter, sein Lebensgefährte, ist da ganz anderer Meinung. Und leider wird er Recht behalten ...
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Heirate nie auf Spiekeroog
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 171 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Johannes Wilkes