Fridolin, der freche Dachs (e-bok)
Format
E-bok
Filformat
EPUB med LCP-kryptering (0.0 MB)
Om LCP-kryptering
Nedladdning
Kan laddas ned under 24 månader, dock max 6 gånger.
Språk
Tyska
Utgivningsdatum
2018-10-09
Förlag
andersseitig.de
ISBN
9783961189014

Fridolin, der freche Dachs E-bok

E-bok (LCP),  Tyska, 2018-10-09
23
Läs i Bokus Reader för iOS och Android
Finns även som
Visa alla 6 format & utgåvor
Diese Geschichte schrieb Hans Fallada fur seine Tochter Lore, genannt Mucke, als Geschenk zu Weihnachten 1944. An eine Publikation war damals nicht zu denken, das selbstgebastelte Buchlein sollte "allein fur die Mucke bestimmt" sein. Deshalb verzichtete Fallada beim Gebrauch seines Namens auf die sonst strikt eingehaltene Trennung zwischen dem Privatmann Ditzen und der offentlichen Person Fallada.
Visa hela texten

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Hans Fallada