Die erste Reise (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
320
Utgivningsdatum
2020-10-01
Upplaga
1. Auflage, Originalausgabe
Förlag
Reisedepeschen Verlag GmbH
Medarbetare
Laage, Philipp, Levy, Sarah, Lochner, Karin, Maak, Niklas, Petz, Ingo, Roshani, Anuschka, Sanner, Anna, Schadrin-Esse, Elisaveta, Schaefer, Barbara, Stamm, Peter, Stazol, Harald, Steiner, Norah, Strieder, Swantje, Vogelsang, Lucas, Waldherr, Gerhard, Wenderoth, Andreas, Wimmer, Martina, Witzeck, Ele
Dimensioner
30 x 185 x 124 mm
Vikt
384 g
ISBN
9783963480133

Die erste Reise

Weil sie den Blick auf die Welt, das Leben und auf einen selbst verändert - wie die erste Liebe

Inbunden,  Tyska, 2020-10-01
240
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Das erste Mal bleibt für immer. Das gilt für vieles, insbesondere aber für das Reisen. Wohin man zuerst gereist ist, was man dabei erlebt hat, wird zu einer prägenden Erfahrung, egal, wie oft man sich danach auf den Weg machte und wohin man gefahren ist.Autorinnen und Autoren erzählen von Suchen und Finden, Lernen und Leiden, von unverhofften Dramen und erfüllten Träumen. Und all den Dingen, die das Unterwegssein so unwiderstehlich machen.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Die erste Reise
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 287 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »