Användarprofil Trippel Henke / Betyg & recensioner

Betyg & recensioner av Trippel Henke

Antal betyg: 1
Antal recensioner: 1

Mobiltelefonins hälsorisker : fakta om vår tids stör...

Den viktigaste boken av alla i vår tid!

6 april 2019

Den här boken är helt oumbärlig. Den tar upp hela det fruktansvärda bedrägeriet som mobilindustrin har lyckats genomföra med hjälp av sina lakejer; betalda journalister och aningslösa politiker, samt helt skrupelfria lobbare m.fl. De flesta politikerna är grundlurade av denna oheliga allians, som rent internationellt sträcker sig in i WHO och andra organ - dock hör Sverige till de allra värst drabbade. Befolkningen har offrats som försökskaniner på mobilindustrins altare. Först tänker man att "men detta kan väl inte vara sant - det FÅR inte vara sant!" Ju längre man läser desto mer inser man att det motbjudande skumrasket och det brottsliga agerandet inte bara är sant, utan också att det verkligen utgör en katastrof utan like för hela befolkningen, för människor, djur och t.o.m växter.

Allt vad som sägs och skrivs här finns redovisat och dokumenterat. Här förekommer inga obekräftade påståenden eller ur sitt sammanhang lösryckta satser för att blanda bort några kort! Sådant är vad mobilindustrin ägnar sig åt - inte författaren som i många år haft kontakt med ett allt större antal alarmerade forskare, och driver stiftelsen Strålskyddsstiftelsen för att upplysa svenska folket om vilken oerhörd tragedi det trådlösa samhället innebär. Hur den statliga Strålsäkerhetsmyndigheten lyckats med att negligera och förlöjliga de vetenskapliga bevisen för strålningens skadlighet är verkligen skrämmande. Sedan boken kom ut har allt fler forskningsrapporter från världens alla hörn på ett kusligt sätt bekräftat det katastrofscenario som författaren målar upp. Detta måste stoppas NU om vi ska ha en chans. Läs boken! Ni kommer att sitta gastkramade och känna efteråt att ni nu bara måste hjälpa till att väcka opinion. Fler människor än någonsin blir oroliga över strålningen idag, och med all rätt, men desinformationen från mobilindustrin har penetrerat myndigheter och media så att folk ofta inte riktigt vet vad de skall tro.

I stället för att titta på olika videos och lösryckta artiklar som gör folk förvirrade så råder jag alla som vill ha en sanningsenlig, bekväm, samlad och ändå jämförelsevis kortfattad redogörelse att LÄSA DENNA OTROLIGT VIKTIGA BOK! Ni kommer INTE att ångra er.