Användarprofil D / Betyg & recensioner

Betyg & recensioner av D

Antal betyg: 12
Antal recensioner: 12

Godnatt Mister Tom

Bra bok!

29 juni 2019

Jag har läst ganska många böcker i mitt korta liv. Den här boken ville min lärare att alla i klassen skulle läsa och att vi skulle se på filmen efter några veckor. När jag började läsa den tyckte jag att den var långtråkig. När jag kom in på sida 100 vart saker och ting lite mer spännande och förväntansfulla, men jag tyckte att det var mest på slutet som det var intressantast och jag ville se vad som skulle hända och läste mer av den än från början. Jag skulle rekommendera den här boken om du har tålamod för att vänta till saker och ting blir spännande. Den handlar om en kille som heter William Beach och han får bo hos en ganska gammal man som heter Tom. William har haft ett ganska svårt liv från början, men när han kommer till Tom får han uppleva nya saker och får nya vänner. Det som händer sen får man lista ut själv och läsa boken!

Boken om mitt liv

The book about my life!

4 februari 2019

Den här boken är verkligen något speciellt! Jag har inte ens levt halva mitt liv men jag kan fortfarande skriva och svara på frågorna. Den här boken är för alla åldrar! Eftersom man ska svara på frågor t.ex. Hur är din relation med dina föräldrar? Fast man skriver i olika åldrar som 0-10 10-20 osv. Jag tycker det här är en bra bok eftersom när man väl är gammal kan man ge sina döttrar eller någon i släkten så att dom kan läsa hur ditt liv varit och det är något bra! Alla som funderar att köpa den, det är inget att fundera över denna bok är jättebra!!

Kaos i skolan

LOL

4 februari 2019

Den här boken är så bra. Jag rekommenderar den stort om man gillar humor. Jag fick min vän att läsa den och hon gillade den också väldigt mycket!!

På hal is

Bästa boken!

4 februari 2019

Jag har läst hela serien förutom en bok och alla böcker var fantastiska! Dom är fyllda med humor! Man får följa med Greg och han skriver då i sin dagbok om hur hans liv är. Jag rekommenderar den här boken och hela serien för dom är väldigt bra.

Skogens systrar : trilogin

En av det bästa böcker jag läst!

4 februari 2019

Jag har läst många böcker, men inte en så bra bok som den här. Om man gillar spännande böcker så rekommenderar jag verkligen den här boken. Dom tre nya böckerna heden, själen och frosten är också väldigt bra!

Kvinnor i kamp : 150 års kamp för frihet, jämställdh...

Bra bok!

10 november 2019

Jag läste faktiskt den här boken på biblioteket och jag vart förtjust i den. Jag tyckte verkligen om den och gillade alla bilder och hur de ha de tecknat. Boken har då lite för mycket bilder och ganska lite text, men de hade gjort boken så bra att man knappt tänkte på det för man fick så mycket information och jag bara vart helt uppslukad av den.

Nu och för alltid, Lara Jean

Min absoluta favorit!

7 augusti 2019

Det här är den sista boken i trilogin om Lara Jean. Jag har läst alla böcker och sätt filmen minst 10 gånger. Av alla böcker jag läst skulle jag sagt att denna är min favorit. Jag har en väldigt komplicerad smak när det kommer till filmer och böcker, och den här faller exakt på plats på min smak. Jag skulle rekommendera den för alla. jag skulle sagt att boken är romantisk, men också lite komisk. ABSOLUT FANTASTISK SERIE!

PS. Jag gillar dig fortfarande

Bästa boken någonsin!

29 juni 2019

Jag tyckte verkligen om första boken i den här serien, men den här är ännu bättre. Jag har beställt den sista och vill verkligen se hur boken slutar. Den här boken handlar om Lara Jean och hennes liv. Hon är ihop med Peter men det finns svårigheter i deras relation. Genevieve har en hemlighet som Peter inte får säga och Lara Jean jämför sig själv hela tiden med hur Gen och Peters relation var. En ny karaktär kommer in i boken,John en gammal vän som har flyttat. Det blir drama mellan Peter och Lara Jean. Lara Jean måste välja vem hon vill ha. Peter eller John?

Frosten

WOW

4 februari 2019

Jag verkligen älskade denna bok! Så himla bra. Jag gillar när det är väldigt kusligt och spännande så därför gillade jag den här boken. Jag har väntat på att den ska komma och när den väl kom och jag hade läst den vart jag chockad eftersom det är den sista. Det var i alla fall så jag förstod det eftersom det var en väldigt lyckligt slut. MYCKET BRA!!