Du är här: Start / Betyg & recensioner / Handbok i inredning och styling

Handbok i inredning och styling (Inbunden)

(116 röster)

Perfekt bok att ta fram när man stöter på problem

Sandra, 4 juni 2019

Tydlig och förklarande bok jag kommer att ta fram när jag inte riktigt får till det. Gillar också Fridas filosofi om att hem är något som ska inredas efter hur man är som människa och vad som är viktigt för ens behov. Perfekt att läsa de första baskapitlen, sen kan man hoppa lite fram och tillbaka för att läsa om sådant man undrar över. Boken är även en bra present till någon som är kunnig inom andra kreativa områden!

En bok för alla!

Anne-Lee A, 4 juni 2019

Underbar och nytänkande bok! Till och med jag har en chans att få ett mysigt hem, med idéer och tankar som ingen annan beskrivit så bra och enkelt förr, så att jag oxå förstår. Denna bok passar de allra flesta och är en fin present utan att vara en förolämpning till den man ger den till. Jag gillar den jättemycket och följer även hennes blogg som också är jättebra och fylld med tips och annat matnyttigt.

För både proffs och noviser.

-, 3 juni 2019

Jag har bläddrat igenom min svärmors heminredningstidningar under närmare 25 år. Jag är mycket intresserad av att ha ett hemtrevligt och ombonat hem och har under mitt vuxna liv samlat på mig av de teoretiska orsakerna till hur detta kan uppnås. Detta är önskeboken för alla oss som önskar att vi hade stenkoll, men jag kan tänka mig att detta också är en blivande klassiker för alla i inredningsbranschen.

Vacker i och utanpå!

Liza , 2 juni 2019

En välskriven och praktisk bok som får dig att se ditt hem med nya ögon. Jag har äntligen fått ordning på den röda tråden i mitt hem! Fungerar för de flesta stilar, är mer handfast på inredning än en speciell sorts stil, men fokus på klassiskt skandinavisk och med miljötänk. Numera har jag ett litet galleri med bilder i telefonen och en lista på vad jag letar efter, vilket leder till färre felköp. God blandning av tips, råd och fakta, bra och tydliga skisser. Dessutom är den snygg på soffbordet!

Den perfekta handboken i inredning

Lina, 2 juni 2019

Handbok i inredning och styling är den enda bok du behöver för att få lyckas med din inredning. Boken har snygg och stilren layout och är kreativt strukturerad, med handfasta råd och tips, som ger gedigen kunskap inom området. Rekommenderas varmt!

Briljant i all sin enkelhet

Lisa Teresia Kylenfelt, 2 juni 2019

Vi köper så mycket inredning men vet inte hur vi ska få till det. själv har jag säkert 20 kuddfordral och lika många ljuslyktor hemma i skåpen, snyggt i affären men blir osäker när man kommer hem. Denna bok är precis vad jag behöver, och så snygg och genomarbetad. Kommer jag att titta i under många år.

Massor med användbara tips

Johanna , 2 juni 2019

Precis nyinflyttad i rymlig 50-talstvåa från tidigare 20-talsetta är den här boken vad jag har hållit i handen genom små och stora beslut. Alla de där knepen som gjort lägenheten och inredningen snäppet bättre och som resulterat i att jag trivs bättre hemma än någonsin. Väl värd den modesta investeringen, den här boken har sparat mig många felköp och mindre genomtänkta beslut!

Praktisk och fantastisk!

Lotta, 2 juni 2019

Jag har läst boken flera gånger. Jag använder den som ett uppslagsverk när det kommer till inredning. Det bästa är att det känns så enkelt och vetenskapligt. Du kan ha helt din egen smak eller stil och ändå få hjälp. Jag känner att jag kan ha boken genom hela livet oavsett trender. Det här är den bästa hjälpen jag fått nu när jag och min man bygger hus! Tack

Grunder och information om inredning

Lisa M, 2 juni 2019

Superbra och informativ bok som inte kommer bli inaktuell på grund av trender. Lärorikt om hur man kan tänka när man kör fast och användbara tips för alla.