Du är här: Start / Betyg & recensioner / After. För evigt

After. För evigt (Pocket)

(29 röster)

Inte lika bra som övrig serie

Féli Bergen, 17 januari 2021

Helt okej och känns ju obligatoriskt att läsa när man läst övriga böcker i serien.
Men, den var inte alls lika bra som de andra böckerna i serien. Den passade inte riktigt in och kändes väldigt stressad/på tvingad. Läser ständigt om serien, men skippar majoriteten av den här. Några fåtal kapitel värda att läsas igen.

Helt fantastiskt!!

Michelle Engman, 17 februari 2019

Sista boken av en serie på 4 och har sträckläst alla 4 böcker under en vecka. Har inte kunnat sluta! Känner mig helt tom nu och vet inte vad jag ska ta mig till av min fritid nu när jag läst klart Tessas och Hardins historia. Håller med en annan recensent här nere om att bokserien fått alldeles för lite uppmärksamhet. Första filmen kommer i april så efter det lär det explodera! Jag älskade verkligen denna serie som gångar så många genres. Rekommenderar den verkligen!

Bästa bokserien ever!

Bookish Girl, 10 november 2017

Alltså det är helt sjukt vad dessa böcker i After serien är fängslande! Jag har varit med om att vissa bokserier bara kommer upp med onödiga händelser för att dra ut på boken men inte denna. Alla händelser i denna bok är absolut nödvändiga och allt hänger liksom ihop! Nästan grät när jag läst klart denna bok eftersom det är den sista och man vill verkligen inte att den ska sluta. Jag hade mycket svårt att gå över till en annan bok efter denna eftersom den hade fångat mitt hjärta! Rekommenderar verkligen denna bok till alla oavsett vilken genre du gillar är dessa böcker ett måste! Tyvärr tycker jag inte att dessa böcker får den uppmärksamhet de förtjänar.

Beroendeframkallande

Anna Linnéa Fröberg, 2 maj 2017

Fantastisk bokserie! Man dras in i Tessas och Hardins värld och böckerna går knappt att lägga ifrån sig. De blir heller aldrig tråkig läsning då det hela tiden händer något. 5 av 5 stjärnor!

Fabtastisk

Klara Victoria Björk, 15 mars 2017

Oroligt bra skriven bok som gör att rn fastnar direkt. Min rekommendation är att läsa alla böcker i serie, ni kan tacka mig sen!

Lätt att fastna i

Villivonkansbooks, 15 februari 2017

Sista boken i After-serien slut, så nu är alla böcker om Tessa o Hardin lästa.Fastnade i den av en slump då jag hade brist på läsning, men oj vad jag fastnade, även om jag stör mig en del på språket och att det är mkt upprepningar. Man ville bara läsa klart den för att veta hur det går för dem. Anna skildrar deras kaotiska relation på ett bra sätt. Rekommenderas till ungdomar !