Du är här: Start / Betyg & recensioner / Älskaren från huvudkontoret

Började som en vanlig krim roman, men efter hand börjar man fatta att allt inte allt är som man tror. Skickligt uppbyggd!

Helt ok

Emmelie , 14 mars 2018

Helt ok. Men jag förväntade mig mer efter att jag hade hört mycket positivt om den. Bra, men inte kanon.

Kanonbra.

Monica Kristina Söderback, 30 januari 2018

Började med den här boken som Camilla har skrivit sen fortsatte jag men husdjuret av samma författare. Kan nog säga att den här är något bättre en husdjuret. Började med den här och avslutade med husdjuret. Mycket läsvärd.

Lång men ändå inte för lång

Thord Harry Nilsson, 17 mars 2016

Har egentligen lite svårt för kriminalromaner/deckare och i stort sett den enda som jag läser med förtjusning är Lee Child (har läst alla hans förutom två) men Älskaren från huvudkontoret tycker jag är mer än en kriminalroman. Det är nog en fördel att det är en kvinna som skriver. Personbeskrivningarna är så bra gjorda att man får intrycket att det är i verkligheten existerande karaktärer. En bok jag kan rekommendera till alla som liksom jag själv inte i första hand läser kriminalromaner. Inte minst till kvinnor.

nää

fungerar inte, trodde den skulle vara bra efter allt bra det står, jag läser flera böcker/vecka & jag la ner efter s. 220 läste sedan sista kapitlen, sorry, men det är inte en spänning o krim roman. alltså, massor om tonåringar som inte "fattar"- dialoger mellan dem om ingenting vettigt, polis arbetet är inte i närheten - de hittar inte den sökter, men det gör tonåringen...polisen arbetar som om de vore helt okompetenta, .. utan att berätta något så håller inte boken alls...den är inte skrämmande alls inte oväntad, inte psykologisk, öerskattad, tråkig. taffligt språk, som en roman skriven av en tonåring för en 12 åring!"! första boken av rebe o vet inte om jag vågar mig på någon av de andraa om de är så här...