Du är här: Start / Betyg & recensioner / Innan vi visste allt om varandra

(5 röster)

Härlig Feelgood med djup

Melle , 29 oktober 2018

Mycket bra Fristående fortsättning på Väck mig när det är över.. Högberg skriver så man lätt kommer in i handlingen.. Bra persongalleri

Berör på djupet

Villivonkansbooks, 19 juni 2018

Efter några tuffa år rullar livet på för Agnes och familjen och alla barnen ser fram emot sommarlov. Vendela flyttar in i huset bredvid och gör Agnes nyfiken. De blir snabbt goda vänner, trots att Agnes har lite svårt att lita på människor efter väninnan Lisas svek. Men Vendela döljer något...
🐴
Innan vi visste allt om varandra är den tredje fristående boken om Agnes och hennes familj. Jag har läst båda innan och de berörde mig mycket. Även denna bok berör på djupet, den kopplar grepp direkt om mig och släpper inte taget när sidorna flyger förbi. Inte ens när jag läst ut den, har kommit på mig själv flera gånger med att tänka på boken. Det är ett gott betyg!! Många böcker släpper tagit direkt pärmarna slås igen. Men inte denna. Författaren har en förmåga att skildra relationer och familjeliv på ett trovärdigt och äkta sätt, det känns som jag står inne i Agnes hall och iakttar allt på nära håll. Jag gillar att Agnes ta... Läs hela recensionen

Mycket välskriven tredje bok om Agnes

Boknörden, 31 maj 2018

Anne-Lie Högberg har gjort det igen, hon låter oss återigen följa Agnes i hennes livs upp- och nedgångar, och denna gång med en del överraskningar. Det som främst slår mig när jag läser är att vi människor har en tendens att låta våra förutfattade meningar styra hur vi bemöter andra, utan att vi egentligen vet så mycket om varandra, precis såsom titeln säger. Innan vi visste allt om varandra. Kan varmt rekommenderas!