Gustav Bär geht in die Schule (Schreibschrift - lateinische Ausgangsschrift) (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
48
Utgivningsdatum
2011-10-01
Förlag
Arena
Dimensioner
14 x 214 x 161 mm
Vikt
267 g
Komponenter
,
ISBN
9783401700755

Gustav Bär geht in die Schule (Schreibschrift - lateinische Ausgangsschrift)

Der Bücherbär. Eine Geschichte für Erstleser

Inbunden,  Tyska, 2011-10-01
114
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Gustav Bär ist groß und stark. Doch irgendwann ist auch er ein Bärenkind gewesen. Und genau davon erzählt diese Gustav-Bär-Geschichte: Gustav Bär lernte nämlich, was ein kleiner Bär so alles braucht. Und einmal durfte er sogar mit dem Mädchen Katja in die Menschenschule gehen!
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Gustav Bär geht in die Schule (Schreibschrift - lateinische Ausgangsschrift)
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 161 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Tilde Michels