Gedankenformen und ihre Auswirkungen (häftad)
Format
Häftad (paperback)
Språk
Tyska
Antal sidor
208
Utgivningsdatum
2008-03-01
Förlag
Silberschnur
Översättare
Helga Schenk
Illustratör/Fotograf
Farbfotos
Illustrationer
Farbfotos
Dimensioner
16 x 211 x 151 mm
Vikt
311 g
Komponenter
,
ISBN
9783898452373

Gedankenformen und ihre Auswirkungen

Häftad,  Tyska, 2008-03-01
188
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Eines der revolutionärsten Bücher zum Thema Gedankenkraft! Die Autorin macht eindringlich klar, wie eine Gedankenform funktioniert, wie sie entsteht und wie sie wirkt, insbesondere aber, wie wir ihren Einfluss auf uns mindern können.Gedankenformen können uns ersticken oder uns dynamisieren - sie erkennen und sich ihrer Rolle bewusst zu werden, das ist der erste Schritt zu einer wahren "Transformation"; diesen Schritt nun erleichtert dieses Buch mit seinen umfassenden und doch verständlichen Erläuterungen.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Gedankenformen und ihre Auswirkungen
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 235 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av författarna