Användarprofil DH / Betyg & recensioner

Betyg & recensioner av DH

Antal betyg: 11
Antal recensioner: 11

Ramen : japanska nudlar och smårätter

Hälsorik japansk mat

18 januari 2022

Jag köpte boken ur en hälsosamt perspektiv för en vän och för min familj. Har sysslat länge med japansk mat och är tacksam för nya inspirationer. Boken har allt som behövs för matlagning av japanska nudlar och smårätter. Fotoillustrationer i boken ger lust att laga japansk mat. Mycket bra bok för en mycket bra pris och snabb leverans. Rekommenderat! Tack för boken!

Elsa Beskows jul

Bok Elsa Beskows jul (inbunden )

22 maj 2023

En Julsaga med Elsa Beskow för alla åldersgrupper men underbara illustrationer. Sagan handlar om hur jultiden och sina traditioner i Sverige. Jag köpte flera böcker från författaren Elsa Beskow eftersom det är sagor för små och stora läsare och de som inte kan läsa i alla åldersgrupper. Underbara målningar som hjälper att kunna förstå handlingar. Svenska böcker för att lära känna Östergötland, Norrköping, Söderköping, alla svenska regioner, Sverige, Skandinavien. Tack för de fina böcker och hjälp för att kunna också integrera min familj och släktingar. Bästa hälsningar, Daniela Henze från Norrköping i Östergötland, Sweden, Skandinavien

Jag älskar dig till månen och tillbaka

En underbar bok för alla åldersgrupper

22 maj 2023

Bok "Jag älskar dig till månen och tillbaka" av Amelia Hepworth, Tim Warnes är en underbar resa till våra universum och jorden, med isbjörnar som upptäcker livet med integration av fina ord och bilder för alla åldersgrupper. Tack för denna bok! Varmt rekommenderat! Bästa hälsningar, Daniela Henze

Mina första år

Bok "Mina första år" av Lena Thunell, Elsa Beskow

22 maj 2023

En sagobok av Lena Thunell, Elsa Beskow hur man kan forska i svenska naturlandskapet, upptäcka skogslivet med integration av människor. Jag köpte flera Böcker från författaren Elsa Beskow eftersom det är sagor för små och stora läsare och de som inte kan läsa i alla åldersgrupper. Underbara målningar som hjälper att kunna förstå handlingar. Svenska böcker för att lära känna Östergötland, Norrköping, Söderköping, alla svenska regioner, Sverige, Skandinavien. Tack för de fina böcker och hjälp för att kunna också integrera min familj och släktingar. Bästa hälsningar, Daniela Henze från Norrköping i Östergötland, Sweden, Skandinavien

Sagan om den nyfikna abborren

Saga om den nyfikna abborren av Elsa Beskow

22 maj 2023

Boken "Sagan om den nyfikna abborren" handlar om en berättelse att titta i sjön och upptäcker världen, bl.a. barn som tittar på fisk, naturen, livet. Jag köpte flera böcker från författaren Elsa Beskow eftersom det är sagor för små och stora läsare och de som inte kan läsa i alla åldersgrupper. Underbara målningar som hjälper att kunna förstå handlingar. Svenska böcker för att lära känna Östergötland, Norrköping, Söderköping, alla svenska regioner, Sverige, Skandinavien. Tack för de fina böcker och hjälp för att kunna också integrera min familj och släktingar. Bästa hälsningar, Daniela Henze från Norrköping i Östergötland, Sweden, Skandinavien

Årets saga

Årets saga inbunden från författaren Elsa Beskow

22 maj 2023

Årets saga från Elsa Beskow med integration av livet på jorden. Jag köpte flera böcker från författaren Elsa Beskow eftersom det är sagor för små och stora läsare och de som inte kan läsa i alla åldersgrupper. Underbara målningar som hjälper att kunna förstå handlingar. Svenska böcker för att lära känna Östergötland, Norrköping, Söderköping, alla svenska regioner, Sverige, Skandinavien. Tack för de fina böcker och hjälp för att kunna också integrera min familj och släktingar. Bästa hälsningar, Daniela Henze från Norrköping i Östergötland, Sweden, Skandinavien

Sagor om Tant Grön, Tant Brun och Tant Gredelin

Sagorika berättelser från Elsa Beskow

22 maj 2023

Jag köpte flera Böcker från författaren Elsa Beskow eftersom det är sagor för små och stora läsare och de som inte kan läsa i alla åldersgrupper. Underbara målningar som hjälper att kunna förstå handlingar. Svenska böcker för att lära känna Östergötland, Norrköping, Söderköping, alla svenska regioner, Sverige, Skandinavien. Tack för de fina böcker och hjälp för att kunna också integrera min familj och släktingar. Bästa hälsningar, Daniela Henze från Norrköping i Östergötland, Sweden, Skandinavien

Blomsterfesten i täppan

Underbar saga för varje människa från Elsa Beskow

22 maj 2023

Jag köpte flera böcker från författaren Elsa Beskow eftersom det är sagor för små och stora läsare och de som inte kan läsa i alla åldersgrupper. Underbara målningar som hjälper att kunna förstå handlingar. Svenska böcker för att lära känna Östergötland, Norrköping, Söderköping, alla svenska regioner, Sverige, Skandinavien. Tack för de fina böcker och hjälp för att kunna också integrera min familj och släktingar. Bästa hälsningar, Daniela Henze från Norrköping i Östergötland, Sweden, Skandinavien

Till fots : Stora boken om vandring

Bok med bra vandringstips

2 maj 2023

Jag köpte boken för att få mer orientering när jag skulle vandra i Sverige, Skandinavien och i världen. Mycket bra inlägg med tips och delvis med fina naturfotos. Priset är bra och snabb leverans. Jag hoppas att hinna att läsa hela boken den närmaste tiden. Varmt rekommenderad.