Del 1 - Lättläst deckare
Nyckeln i boken
Häftad, Svenska, 2017
36 kr
Skickas
Lättläst för alla! en bok ligger en mystisk nyckel. Då Bert stjäl den vet han inte, att Elsa följer efter honom. De råkar på en farlig hemlighet, som varit gömd i hundratals år. Trolldom och död väntar på dem. Och en bortglömd skatt... Ett historiskt mysterium med verklig bakgrund i Sveriges historia. En pedagogiskt lättläst bok för alla åldrar från skolåldern till seniorer. Boken kan användas som extra litteratur i skolan, på språk- och kulturkurser i svenska och på äldreboenden. Gratis tilläggsmaterial på nätet.