Del 3 - Lättläst - naturvetenskap
Följ efter fågeln
Häftad, Svenska, 2016, 12-15 år
55 kr
Skickas
Lättläst för alla åldrar! Det sker underliga saker på hotellet. Mea får i uppgift att ta reda på vem som skapar kaos. Också fåglarna verkar ha blivit tokiga. Vad är det som pågår? Mea måste på något sätt lösa gåtan. En pedagogisk lättläst äventyrsbok kombinerad med naturvetenskap (människokroppens funktioner: Nervsystemet) och med facit. Boken kan användas som extra litteratur i skolan och lämpar sig särskilt för tonåringar, men passar för alla åldrar. Gratis tilläggsmaterial på nätet.