Pensionat Pomona (lättläst) – serie
Visar alla böcker i serien Pensionat Pomona (lättläst). Handla med fri frakt och snabb leverans.
2 produkter
2 produkter
Kartonnage, Svenska, 2021
307 kr
Skickas
Den tredje och sista delen i Anna Fredrikssons omtyckta berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst! Hösten har kommit till Pensionat Pomona som Sally nu driver tillsammans med kärleken Peter. Vanja har sin första konstutställning i Köpenhamn och stöter på en man från det förflutna. Sallys dotter Josefin har öppnat en vintagebutik bredvid Pensionat Pomona och kämpar för att få kunder. Sally, Vanja och Josefin har genom serien haft svårigheter att nå fram till varandra. Hur ska det gå för dem i den avslutande delen?
Kartonnage, Svenska, 2021
307 kr
Skickas
Andra delen i Anna Fredrikssons varma berättelse om tre generationer kvinnor på Österlen som lättläst. Det har blivit midsommar på Österlen i Skåne. Sally öppnar sitt älskade pensionat, men förstår snart att det är svårare än hon trott att driva det. Hennes dotter Josefin drömmer om ett enklare liv. Men hur ska hon kunna behålla gården när pengarna inte räcker? Vanja är ensam i Köpenhamn och saknar sitt barnbarn Josefin. Hon kommer tillbaka till Österlen för att bli förlåten av Sally. Men kan Sally glömma allt som hänt och försonas?