Catarina Barrameda – författare
149 kr
Lyssna direkt efter köp
Linda är nyskild och fasar inför julen som hon aldrig mer kom mer att fira som familj.
På Arlanda dagen före Lucia stöter hon ihop med spanjoren Guillermo som är på tjänsteresa och när de återigen springer på varandra inne i Stockholm bjuder han ut henne. Rädd för att bli engagerad och återigen sviken, intalar hon sig att han bara kan bli en vän eftersom han snart ska resa hem till Sevilla och sin dotter Esperanza.
På väg ut ur sorgen efter skilsmässan låter Linda sig dras med då kollegan Jim är ihärdig i sitt flörtande. När exmannen Henric ångrar sitt snedsteg och vill ha henne tillbaka känner hon sig förvirrad.
Med varje nytt kapitel som skrivs, måste Linda möta sitt förflutna och fatta svåra beslut om vad hennes hjärta verkligen vill. Detta tar henne till ett Andalusien mitt i julfirandet.
"Feliz Navidad Linda" är en hjärtevärmande roman om att få en ny chans att uppleva kärlek och om tvivel, svek och vad det innebär att vara del av en ny familj.
129 kr
Läs direkt efter köp
272 kr
Skickas inom 3-6 vardagar
272 kr
Skickas inom 3-6 vardagar
Vad finns kvar av någon som har bott i ett hus?
När Matteo och hans föräldrar flyttar in i Villa Änglaro blir de snart varse om att de inte är ensamma i huset. För pojken är det självklart, men hans mamma och pappa vet inte vad de ska tro, eller hur de ska hantera det han upplever. Är det fantasier, inbillning eller energier? Villa Änglaro är bok om kärlek, hopp, svek, sorg och om att förändra vårt förhållningssätt till det vi möter i livet. Är det möjligt att det vi inte ser kan vara högst närvarande?
109 kr
Lyssna direkt efter köp
Vad finns kvar av någon som har bott i ett hus?
När Matteo och hans föräldrar flyttar in i Villa Änglaro blir de snart varse om att de inte är ensamma i huset. För pojken är det självklart, men hans mamma och pappa vet inte vad de ska tro, eller hur de ska hantera det han upplever. Är det fantasier, inbillning eller energier? Villa Änglaro är bok om kärlek, hopp, svek, sorg och om att förändra vårt förhållningssätt till det vi möter i livet. Är det möjligt att det vi inte ser kan vara högst närvarande?