Lättläst bearbetning – serie

Visar alla böcker i serien Lättläst bearbetning. Handla med fri frakt och snabb leverans.
15 produkter
    • 10% rabatt på allt
    Philippe Pozzo di Borgo - En oväntad vänskap (Lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvPhilippe Pozzo di Borgo

    Inbunden, Svenska, 2014, 15+ år
    5,0 utav 5 stjärnor. Totalt antal röster:(3)

    292 kr

    Skickas

    • 10% rabatt på allt
    Theodor Kallifatides - Mödrar och söner (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvTheodor Kallifatides

    Inbunden, Svenska, 2016, 15+ år
    5,0 utav 5 stjärnor. Totalt antal röster:(1)

    307 kr

    Skickas

  • Astrid Lindgren - Mästerdetektiven Blomkvist (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvAstrid Lindgren

    Inbunden, Svenska, 2011, 9-12 år
    5,0 utav 5 stjärnor. Totalt antal röster:(5)

    287 kr

    Skickas

  • Jens Lapidus - Snabba cash (Lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvJens Lapidus

    Inbunden, Svenska, 2018, 15+ år
    4,0 utav 5 stjärnor. Totalt antal röster:(1)

    304 kr

    Skickas

  • Karin Brunk Holmqvist - Rapsbaggarna (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    289 kr

    Skickas

  • Jessica Schiefauer - När hundarna kommer (lättläst version), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    249 kr

    Skickas

  • Arkan Asaad - Starless nights : a story of love, betrayal and the right to choose your own life (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    298 kr

    Skickas

  • Arkan Asaad - Stjärnlösa nätter : en berättelse om kärlek, svek och rätten att välja sitt liv (lättläst, arabiska), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvArkan Asaad

    Inbunden, Arabiska, 2017, 15+ år
    1,0 utav 5 stjärnor. Totalt antal röster:(1)

    307 kr

    Skickas

  • Jason Diakité - En droppe midnatt (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvJason Diakité

    Inbunden, Svenska, 2018, 15+ år

    298 kr

    Skickas

  • Theodor Kallifatides - Det sista ljuset (Lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvTheodor Kallifatides

    Inbunden, Svenska, 2018, 15+ år

    307 kr

    Skickas

  • Arkan Asaad - Blod rödare än rött : en berättelse om mod, smärta och vägen till försoning (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    298 kr

    Skickas

  • Jessica Schiefauer - Pojkarna (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvJessica Schiefauer

    Inbunden, Svenska, 2019, 15+ år

    279 kr

    Skickas

  • Eija Hetekivi Olsson - Ingenbarnsland (lättläst), E-bok. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    239 kr

    Läs direkt efter köp

  • Eija Hetekivi Olsson - Ingenbarnsland (lättläst), Ljudbok. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    149 kr

    Lyssna direkt efter köp

  • Eija Hetekivi Olsson - Ingenbarnsland (lättläst), Inbunden. Tillgänglighet: Lägg i varukorg

    AvEija Hetekivi Olsson

    Inbunden, Svenska, 2026, 15+ år

    285 kr

    Skickas